ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

Η easyJet και η Amadeus ανανεώνουν τη μακρόχρονη συνεργασία τους

Αποτέλεσμα εικόνας για Η easyJet και η Amadeus ανανεώνουν τη μακρόχρονη συνεργασία τους

Αθήνα, 26 Σεπτεμβρίου 2016 - Η Amadeusο κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, ανακοίνωσε πρόσφατα την ανανέωση της μακρόχρονης συνεργασίας της με την easyJet, προσφέροντας έτσι στους συνεργάτες της συνεχή πρόσβαση σε όλες τις κατηγορίες ναύλων της easyJet.

Η ανανέωση της συνεργασίας θα υποστηρίξει την εξελισσόμενη στρατηγική ανάπτυξης της easyJet, η οποία επικεντρώνεται στα επαγγελματικά ταξίδια και διασφαλίζει ότι οι εταιρικοί ταξιδιώτες θα μπορούν εύκολα να έχουν πρόσβαση και να πραγματοποιούν κρατήσεις σε μια σειρά από business friendly υπηρεσίες, όπως οι κατηγορίες ναύλων Inclusive και Flexi. Η easyJet και η Amadeus ξεκίνησαν τη συνεργασία τους το 2007 και στη διάρκεια της σχέσης τους η easyJet έγινε η πρώτη εταιρεία που δοκίμασε πιλοτικά την πρωτοποριακή λειτουργία light ticketingτης Amadeus, η οποία επιτρέπει στα ταξιδιωτικά γραφεία να πραγματοποιούν κρατήσεις στην easyJet με την ίδια διαδικασία που ακολουθούν και σε κάθε άλλον αερομεταφορέα, την ίδια στιγμή που η αεροπορική εταιρεία χρησιμοποιεί τεχνολογία XML για να συνδεθεί με το σύστημα της Amadeus.

Η EasyJet,  μέσα από τη συνεχή χρήση αυτής της τεχνολογίας, έχει τη δυνατότητα να διαθέτει όλα της τα προϊόντα. Η Amadeus έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην υποστήριξη της ετήσιας ανάπτυξης των κρατήσεων μέσω GDS της easyJet.

Ο κ. Anthony Drury, head of Business  της easyJet δήλωσε: «Η easyJet ήταν μία από τις πρώτες low-cost εταιρείες που διέθεσε το περιεχόμενό της στα ταξιδιωτικά γραφεία στο έμμεσο κανάλι. Παραμένει υψίστης σημασίας να συνεχίσουμε τη συνεργασία μας με την Amadeus, αξιοποιώντας τη δύναμη του light ticketing και χρησιμοποιώντας κύριες κατηγορίες προϊόντων, όπως inclusive rates και corporate negotiated fares.

Περίπου το 20% των επιβατών της easyJet ταξιδεύει για επαγγελματικούς λόγους και γι’αυτό εμμένουμε στην στρατηγική που ξεκινήσαμε το 2010, με σκοπό να αυξήσουμε την παρουσία μας στον τομέα των επαγγελματικών ταξιδιών.»

Ο κ. Decius ValmorbidaVice President , Distribution Marketing της Amadeus πρόσθεσε: «Η συνεργασία μεταξύ τηςeasyJet και της Amadeus τα τελευταία εννέα χρόνια έχει επιφέρει εξαιρετικά αποτελέσματα και είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με τη συνέχισή της. Η easyJet έχει επωφεληθεί από το απαράμιλλο δίκτυο εταιρειών, ταξιδιωτικών γραφείων και εταιρειών διαχείρισης ταξιδιών, αλλά και από το εύρος της αγοράς που καλύπτει η Amadeus, συμβάλλοντας στην περαιτέρω ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της easyJet που αφορά τα επαγγελματικά ταξίδια. Μαζί ενθαρρύναμε την υιοθέτηση νέων πρωτοβουλιών και πρωτοποριακής τεχνολογίας, μοναδικής για τον κλάδο. Καθώς η ταξιδιωτική βιομηχανία εξελίσσεται σκοπός μας είναι να συνεργαζόμαστε με προοδευτικές εταιρείες όπως ηeasyJet


Το Ευρωπαϊκό δίκτυο πτήσεων της easyJet περιλαμβάνει πάνω από 100 κορυφαίους προορισμούς, περισσότερους από οποιαδήποτε άλλη αεροπορική εταιρεία, ενώ οι χαμηλές τιμές της, η ασυναγώνιστη συνέπεια και η φιλική εξυπηρέτηση αποτελούν σημαντικούς παράγοντες για την προσέλκυση και την διατήρηση νέων εταιρικών ταξιδιωτών.


Η Amadeus συνεργάζεται με περισσότερες από 90 αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους, ανεβάζοντας σε 80% το ποσοστό των συνολικών θέσεων αεροπορικών χαμηλού κόστους και υβριδικών αεροπορικών σε όλο τον κόσμο που είναι διαθέσιμες στο σύστημα της Amadeus. Οι κρατήσεις για αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους και υβριδικές αεροπορικές στο σύστημα της Amadeus σημείωσαν αύξηση κατά 17% το πρώτο εξάμηνο του 2016, σε σχέση με πέρυσι.