ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2016

Η Expedia εγκαταλείπει, ύστερα από επικρίσεις, τη στρατηγική του 'dimming'

Αποτέλεσμα εικόνας για Expedia '

Η διαδικασία κατά την οποία τα αποτελέσματα αναζήτησης για κάποια ξενοδοχεία δεν εμφανίζονται σε περίοπτες θέσεις ή δεν περιλαμβάνουν κάποιους τύπους μηντιακού περιεχομένου απορρίπτεται πλέον από την Expedia.

Ο όμιλος (που περιλαμβάνει τα εμπορικά σήματα online κρατήσεων κρατήσεων ξενοδοχείων Expedia, Hotels.com και Venere), ανακοίνωσε ότι η λεγόμενη “dimming” πρακτική θα καταργηθεί σταδιακά ύστερα από το feedback που έλαβε τόσο από τα ξενοδοχεία όσο και τους ταξιδιώτες.

Η ιδέα πίσω από αυτή τη στρατηγική ήταν να αφαιρούνται φωτογραφίες ή άλλες πληροφορίες κατά τη διάρκεια των αποτελεσμάτων αναζήτησης ενός χρήστη για κάθε κατάλυμα, το οποίο η Expedia “υποβάθμιζε” την προβολή του, θεωρώντας ότι “προσέφερε χαμηλή αξία για τον καταναλωτή” σε σύγκριση με άλλα ξενοδοχεία.

Η τακτική αυτή της Expedia ήρθε στο προσκήνιο στις αρχές του τρέχοντος έτους, όταν τα ΜΜΕ ασχολήθηκαν με το θέμα από την οπτική γωνία των καταναλωτών, επικρίνοντας την Expedia για το ότι είναι “ο πιο σημαντικός ρυθμιστής προβολής στο χώρο” (του online booking) και ότι η συγκεκριμένη πρακτική φέρεται να περιορίζει τις επιλογές των καταναλωτών.

Οι μεγαλύτεροι επικριτές του συγκεκριμένου OTA ισχυρίστηκαν ότι το “dimming” χρησιμοποιούταν για να “τιμωρήσει” ξενοδοχεία που δεν του προσέφεραν τις καλύτερες δυνατές τιμές.

Είτε πρόκειται για άσκηση περαιτέρω κριτικής ή απλά απόκτηση γνώσης από ένα “πείραμα”, όπως το αποκάλεσε η Cyril Ranque, President Lodging Partner Services της Expedia, η εταιρεία υποστηρίζει ότι η προσέγγιση αυτή “δε βελτίωνε τη συνολική εμπειρία του καταναλωτή”.

“Η πρακτική αυτή δημιουργήθηκε για να ενισχύσει πιθανώς τη συνολική εμπειρία των καταναλωτών, καθώς και την αποτελεσματικότητα με την αφαίρεση φωτογραφιών και συναφούς περιεχομένου από ένα πολύ μικρό αριθμό καταλυμάτων, για τα οποία ο αλγόριθμός μας εξακρίβωσε ότι προσφέρουν χαμηλή αξία για τον καταναλωτή. Ύστερα από προσεκτική ανασκόπηση των δεδομένων, η πρακτική αυτή έχει τώρα φτάσει στο τέλος της”, αναφέρει εκπρόσωπος της Expedia.