ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2016

Austrian Airlines: Ξεκίνησε η νέα υπηρεσία Εικονικού Βοηθού (Virtual Assistant) - myAustrian Messenger

Εμφάνιση 073 - MYAUSTRIANBOT_SCREENSHOTS_INSPIRATION.jpg

·  Μέσω του Facebook Messenger, ο Eικονικός Bοηθός myAustrian Messenger της Austrian Airlines δίνει όλο το εικοσιτετράωρο απαντήσεις στις ερωτήσεις των επιβατών μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.
·  Ενδεικτικά μέσω της νέας υπηρεσίας οι ταξιδιώτες μπορούν να κάνουν αναζήτηση πτήσεων ή να λαμβάνουν πληροφορίες για την κατάσταση της πτήσης που τους ενδιαφέρει, τις αποσκευές και άλλες υπηρεσίες
·  Οι ταξιδιώτες που προτιμούν την προσωπική επαφή μπορούν να συνεχίσουν να εξυπηρετούνται από τους υπαλλήλους της Austrian Airlines


Η Austrian Airlines εγκαινίασε στις 17 Οκτωβρίου τη νέα υπηρεσία myAustrian Messenger. Μέσω του Facebook Messenger, ο δωρεάν αυτός «Εικονικός Βοηθός», υποστηρίζει τους επιβάτες ανά πάσα στιγμή της ημέρας απαντώντας σε κάθε ερώτημά τους μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Για παράδειγμα, χρησιμοποιώντας τη νέα υπηρεσία, οι ταξιδιώτες μπορούν να λαμβάνουν πληροφορίες για την κατάσταση των πτήσεων, τις αποσκευές ή για άλλες υπηρεσίες, όπως η πρόσβαση στις lounges. Επίσης, η εφαρμογή myAustrian Messenger υποστηρίζει την αναζήτηση πτήσεων της Austrian Airlines και προσφέρει ταξιδιωτικές ιδέες κατόπιν ερωτήματος του χρήστη. Το νέο σύστημα βασίζεται σε ένα πρόγραμμα τύπου «chatbot». Πρόκειται για έναν υπολογιστή αυτοματοποιημένων ερωτήσεων/απαντήσεων, που συνδέεται με μια βάση δεδομένων και παρέχει απαντήσεις σε τυποποιημένες ερωτήσεις. «Το πλεονέκτημα που προσφέρει η νέα υπηρεσία στους επιβάτες μας είναι ότι τους δίνεται η δυνατότητα όλο το εικοσιτετράωρο να λαμβάνουν άμεσες απαντήσεις στα ερωτήματά τους», εξηγεί ο Karl Höllriegl, αρμόδιος διευθυντής για τη διαχείριση των κοινωνικών δικτύων της Austrian Airlines. «Φυσικά, όποιος ταξιδιώτης προτιμά την προσωπική επαφή θα μπορεί να εξυπηρετείται από τους υπαλλήλους της Austrian Airlines». Παράλληλα, χάρη στη νέα υπηρεσία myAustrian Messenger, οι υπάλληλοι της αυστριακής αεροπορικής εταιρείας θα έχουν τη δυνατότητα να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο σε πιο πολύπλοκα αιτήματα των επιβατών.
Εμφάνιση 073 - MYAUSTRIANBOT_SCREENSHOTS_LOUNGE.jpg

Συνεχής ανάπτυξη και επέκταση των υπηρεσιών
Σε πρώτη φάση, η επικοινωνία με την υπηρεσία myAustrian Messenger είναι δυνατή μόνο στα αγγλικά. Χάρη στη συνεχή βελτίωση και την τεχνολογία «εκμάθησης» που διαθέτει το chatbot, η υπηρεσία θα είναι σύντομα διαθέσιμη στα γερμανικά, καθώς και σε άλλες γλώσσες. Στο μέλλον θα προσφέρονται ακόμα περισσότερες υπηρεσίες όπως για παράδειγμα, ο έλεγχος εισιτηρίων μέσω διαδικτύου (Web Check-in). Η υπηρεσία myAustrian Messenger δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον οργανισμό Ambuzzador και την αυστριακή startup εταιρεία TheVentury.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία myAustrian Messenger είναι διαθέσιμες στο παρακάτω link: