ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2016

ITB Asia: Σε Ελλάδα και Βαλκάνια στρέφονται οι Ασιάτες τουρίστες, μεγάλος χαμένος η Τουρκία



Τα πρόσφατα τρομοκρατικά γεγονότα σε κάποιους από τους πιο δημοφιλής ευρωπαϊκούς προορισμούς, όπως η Γαλλία, το Βέλγιο και η Γερμανία, έχουν στρέψει το ενδιαφέρον των τουριστών από την Ασία σε άλλες περιοχές και έχουν δημιουργήσει άλλους αγαπημένους προορισμούς. Αυτό καταγράφεται από το σύνολο των τουριστικών γραφείων που έλαβαν μέρος στη φετινή ΙΤΒ Asia, η οποία γίνεται στη Σιγκαπούρη (19-21 Οκτωβρίου). Ακόμη, τα Βαλκάνια έχουν κερδίσει έδαφος, ενώ το Παρίσι και οι ελβετικές πόλεις εξακολουθούν να θεωρούνται “απαραίτητες” στα προγράμματα διακοπών και το ενδιαφέρον για την Ελλάδα έχει αυξηθεί.Ο Ganesh Rao, γενικός διευθυντής της Ascon Holidays στο Hyderabad της Ινδίας, δήλωσε ότι οι κρατήσεις προς την Ευρώπη έχουν μειωθεί κατά 40% λόγω ενός συνδυασμού παραγόντων: της τρομοκρατίας, της οικονομικής κατάστασης και των ζητημάτων με τις θεωρήσεις βίζας. Η ζήτηση έχει στραφεί προς την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία, “εκεί όπου οι εθνικοί τουριστικοί οργανισμοί των χωρών αυτών έχουν δραστηριοποιηθεί σε μεγάλο βαθμό”, σημείωσε.

Η ζήτηση για την Ευρώπη έπεσε κατά 20% για το τουριστικό γραφείο Baywatch Chennai εδώ και 6 μήνες. Πρόσφατη έρευνα από την Ένωση Τουριστικών Πρακτόρων της Ιαπωνίας αποκάλυψε επίσης ότι οι πωλήσεις εξερχόμενου τουρισμού για την Ευρώπη έπεσαν, ενώ αντιθέτως για την Ασία και την Ωκεανία αυξήθηκαν. Ο Atsushi Okamoto, αντιπρόσωπος του γραφείου για την επαρχία Kanto της Ιαπωνίας, είπε ότι “οι πωλήσεις δεν πάνε καλά”, ενώ ο εκπρόσωπος της Nippon Express Travel,Kazuya Fujinaga, παρατηρεί μια ισχυρότερη προτίμηση των πελατών για κοντινούς, ασιατικούς προορισμούς. Και οι δύο δεν ανέφεραν πάντως πόση είναι η ποσοσταία μείωση των κρατήσεων.

Και ο γενικός διευθυντής της Lac Hong Voyages στο Vietnam, Jonathan Tran, κατέγραψε αρνητικά αποτελέσματα. “Δεν περιμένω ότι οι κρατήσεις θα βελτιωθούν το 2017, εκτός εάν οι αεροπορικές εταιρείες προσφέρουν τεράστιες εκπτώσεις”, δήλωσε.

Για κάποιους Ασιάτες buyers στην ITB Asia, η Τουρκία αναδείχτηκε ως ο μεγάλος χαμένος στην Ευρώπη.“Η Τουρκία ήταν ο best-seller προορισμός μας, αλλά είχαμε τουλάχιστον τρία γκρουπ που ακύρωσαν τα ταξίδια τους εκεί φέτος, μετά τις τρομοκρατικές επιθέσεις”, δήλωσε ο Farisyah Yaakub, διευθυντής Μάρκετινγκ & Ανάπτυξης Προϊόντων της Best Star Travel Malaysia.

Ο Ahmad Mahadzir Shaffirin, υποδιευθυντής της Konsortium Sepang στη Μαλαισία, σχολίασε επίσης ότι υπήρξαν πολλές ακυρώσεις και αναβολές για την Τουρκία αυτόν τον χρόνο, πέρα από τη“γενικότερη μείωση της ζήτηση για την Ευρώπη”.

Για τον Amaresh Tiwari, γενικό διευθυντή της A.T. Seasons & Vacations στην Ινδία, η θέση της Τουρκίας δίπλα στην ταραγμένη Συρία ανησυχεί τους πελάτες, όμως έχουν διατηρήσει την αγάπη τους για τη Γαλλία και το Βέλγιο.

Ωστόσο, οι Ασιάτες τουρίστες δεν απομακρύνθηκαν από όλους τους ευρωπαϊκούς προορισμούς. Αντ‘αυτού, η ζήτηση έχει απλά μετατοπιστεί μακριά από τα “προβληματικά” σημεία στις πόλεις που θεωρούνται ότι είναι ασφαλέστερες.

Ο Manish Kriplani, διευθύνων σύμβουλος της Baywatch, δήλωσε: “Οι ταξιδιώτες πλέον αποφεύγουν τους ‘ευαίσθητους’ προορισμούς και πλέον επιλέγουν χώρες, όπως η Ισπανία και η Ελβετία, καθώς επίσης και πόλεις, όπως η Πράγα και η Βουδαπέστη”.

Τα Βαλκάνια έχουν κερδίσει έδαφος, ενώ το Παρίσι και οι ελβετικές πόλεις εξακολουθούν να θεωρούνται “απαραίτητες” στα προγράμματα διακοπών και το ενδιαφέρον για την Ελλάδα έχει αυξηθεί.

Η στροφή σε άλλους προορισμούς εντός Ευρώπης βοήθησε την εταιρεία Dynasty Travel Singaporeνα αποφύγει την ύφεση στις ευρωπαϊκές κρατήσεις. Σύμφωνα με την εκπρόσωπό της, Alicia Seah, η απώλεια της Δυτικής Ευρώπης ήταν κέρδος για τη Βόρεια και Ανατολική και η Ευρώπη εξακολουθεί να είναι κορυφαίος προορισμός της εταιρείας, με ποσοστό 35% στα συνολικά έσοδα από τις πωλήσεις.

Η Chan Brothers Travel Singapore παρατήρησε μια αύξηση 30% σε ετήσια βάση στις κρατήσεις για το Ην. Βασίλειο για το πρώτο μισό του 2016 και μεγαλύτερη ζήτηση για “λιγότερο mainstream προορισμούς όπως η Ισλανδία και η Σκανδιναβία”, δήλωσε η Joyce Tan από την εταιρεία.

Προσθέτοντας μια θετική άποψη για την κατάσταση, ο Robin Yap, πρόεδρος της Travel Corporationγια την Ασία, δήλωσε: “Το ταξίδι προς την Ευρώπη εξακολουθεί να αυξάνεται από πλευράς Ασίας, εν μέρει λόγω της ελκυστικής συναλλαγματικής ισοτιμίας και των διαφόρων προσφορών στα αεροπορικά εισιτήρια. Μετά τα γεγονότα στην Ευρώπη, οι αναζητήσεις στην ιστοσελίδα μας επέστρεψαν στα προ επιθέσεων επίπεδα πολύ γρήγορα. Οι άνθρωποι εξακολουθούν να θέλουν να ταξιδέψουν, αλλά σε διαφορετικά μέρη της Ευρώπης”.


http://traveldailynews.gr/