ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2017

TUI : Ψηφιακή στρατηγική και σχέδια επέκτασης

Αποτέλεσμα εικόνας για TUI
Το μελλοντικό πρόγραμμα «TUI 2020» παρουσίασε πρόσφατα  ο διευθύνων σύμβουλος της TUI, Fritz Joussen, το οποίο επικεντρώνεται στην ψηφιοποίηση και την ανάπτυξη του ομίλου σε νέες αγορές. Στόχος του εν λόγω προγράμματος  είναι να δημιουργήσει επιπλέον κύκλο εργασιών αξίας € 1.000.000.000 και να φτάσει σε ένα εκατομμύριο νέους πελάτες μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.
Ειδικότερα, η TUI δεν επιδιώκει μόνο να επεκτείνει τον πυρήνα των ξενοδοχείων της και των επιχειρήσεων κρουαζιέρας στις παραδοσιακές αγορές και επιχειρήσεις της. Ο Όμιλος στοχεύει στη δημιουργία ανάπτυξης, ιδίως με την αξιοποίηση νέων αγορών. Πολλές από αυτές τις αγορές, όπως η Ισπανία, η Πορτογαλία, η Βραζιλία και η Κίνα, αποτελούν ήδη μέρος του χαρτοφυλακίου των προορισμών της TUI.
Το νέο προσαρμοσμένο στο μέλλον πρόγραμμα «TUI 2022″ στοχεύει να επεκτείνει αυτούς τους προορισμούς ως νέες αγορές. Αυτό θα επιτευχθεί με βάση ένα ψηφιακό, τυποποιημένο σε παγκόσμιο επίπεδο λογισμικό καθώς και την παγκόσμια επέκτασή του κύριου εμπορικού σήματος της TUI.
» Η TUI γίνεται όλο και πιο ψηφιακή, η TUI γίνεται ακόμη πιο διεθνής», δήλωσε ο Joussen στην οποία συνοψίζοντας τους στόχους του ομίλου. «Αγορές όπως η Ασία και η Νότια Αμερική είναι περιοχές με ραγδαία αυξανόμενη μεσαία τάξη, οι οποίοι έχουν νέες ευκαιρίες να ταξιδέψουν και να ανακαλύψουν τον κόσμο, χάρη στην αυξανόμενη ευημερία του τόπου τους και δικός μας σκοπόςείναι να προωθήσουμε την επέκταση του brand της TUI σε αυτές τις αγορές”.