ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου 2017

Amadeus: Η ταξιδιωτική βιομηχανία πρέπει να ξεπεράσει τα οικονομικά και πολιτικά προβλήματα




Αποτέλεσμα εικόνας για Amadeus: Η ταξιδιωτική βιομηχανία πρέπει να ξεπεράσει τα οικονομικά και πολιτικά προβλήματα

Νέα έρευνα που διενεργήθηκε από την Α.Τ. Kearney συμπεραίνει ότι η ταξιδιωτική βιομηχανία πρέπει να είναι καλύτερα προετοιμασμένη για τα οικονομικά και πολιτικά προβλήματα, προκειμένου να οφεληθεί στο έπακρο από τη μελλοντική οικονομική ανάπτυξη.
Η έρευνα αναφέρει οτι ενώ η διαμοιρασμένη οικονομία, η εικονική πραγματικότητα και το Internet of Things βελτιώνουν την εμπειρία των ταξιδιωτών, οι διεθνείς γεωπολιτικές, κοινωνικές και οικονομικές εξελίξεις διαταράσσουν και πολώνουν τον κόσμο όπως τον γνωρίζουμε σήμερα και θα περιορίσουν τη δυναμική της βιομηχανίας για μελλοντική ευημερία, εκτός και αν οι παίκτες του κλάδου δράσουν άμεσα.
Με αυτά τα δεδομένα, η A.T. Kearney ξεχωρίζει δύο βασικές τάσεις που αλλάζουν το τοπίο της ταξιδιωτικής βιομηχανίας και οδηγούν στη μελλοντική επιτυχία: 
  • Τις εξατομικευμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες έναντι της μαζικής αγοράς. Εδώ, η τεχνολογία συμβάλλει στη συλλογή δεδομένων για τους καταναλωτές, ενώ η χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης οδηγεί στην κατανόηση της συμπεριφοράς των ταξιδιωτών. Επιπλέον, αυτή η τάση μπορεί να βοηθήσει στην ικανοποίηση των ατομικών αναγκών, αντί μιας πιο ομαδικής παραδοσιακής προσέγγισης που θα ταιριάζει σε όλους.
  • Απρόσκοπτη ταξιδιωτική εμπειρία έναντι κατακερματισμού. Τα πραγματικά απρόσκοπτα ταξίδια θα απαιτούν τη διακυβερνητική συνεργασία και την ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ των επιχειρήσεων, από αεροδρόμια και αεροπορικές εταιρείες μέχρι ξενοδοχεία, εστιατόρια και μεταφορείς εδάφους.
Με βάση αυτές τις δύο βασικές τάσεις, η Amadeus και η A.T. Η Kearney έχουν διαμορφώσει τέσσερα παγκόσμια σενάρια για το μέλλον, τα οποία οι ταξιδιωτικές εταιρείες πρέπει να τα λάβουν υπόψη άμεσα προκειμένου να μεγιστοποιήσουν την ανάπτυξη και την επιτυχία τους στο μέλλον:
Το πρώτο σενάριο, το οποίο ονομάζεται Picasso βασίζεται σε έναν κατακερματισμένο κόσμο που χαρακτηρίζεται από την άνοδο του λαϊκισμού και από τις αυξημένες ανησυχίες για ασφάλεια. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μειώνονται οι ταξιδιωτικοί προορισμοί. Παρόλα αυτά, τα περισσότερα μέρη του κόσμου απολαμβάνουν οικονομική ανάπτυξη. Οι εταιρείες επενδύουν στην καινοτομία για να προσεγγίσουν περισσότερους πελάτες μέσω των mobile channels, και αυτή η αλληλεπίδραση επιτρέπει στις επιχειρήσεις να παρέχουν πιο εμπλουτισμένες εξατομικευμένες επιλογές.
Το δεύτερο σενάριο, που ονομάζεται Dali προβλέπει ότι τόσο οι κοινωνικές συμπεριφορές όσο και η οικονομική ευημερία δημιουργούν ένα πιο ευνοϊκό περιβάλλον για την ανταλλαγή δεδομένων. Αυτό συνεπάγεται πιο χαλαρούς νόμους και κανονισμούς περί ιδιωτικού απορρήτου, γεγονός που επιτρέπει μεγαλύτερη εξατομίκευση των ταξιδιών. Στο σενάριο του Dali, τα ταξίδια γίνονται ταχύτερα, φθηνότερα και ασφαλέστερα. Οι ταξιδιώτες επωφελούνται από τους λιγότερους διασυνοριακούς ελέγχους ασφαλείας και έχουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο σχετικά με απροσδόκητα γεγονότα, όπως οι καθυστερήσεις πτήσεων.
Στο σενάριο που ονομάζεται Bosch, το κόστος λειτουργίας αυξάνεται σε ολόκληρη τη βιομηχανία, καθώς οι επιχειρήσεις προσπαθούν να συμβαδίσουν με ένα ψηφιδωτό διαφορετικών φορολογικών και εργασιακών νόμων και νόμων για την προστασία των δεδομένων. Αντιμετωπίζουμε έναν κατακερματισμένο κόσμο που βασίζεται στον προστατευτισμό και τη δυσπιστία. Στο πολιτικό περιβάλλον του σεναρίου Bosch, οι ταξιδιώτες αναζητούν την άνεση σε αξιόπιστες μάρκες και κάνουν κράτηση απευθείας με γνωστούς ταξιδιωτικούς πράκτορες.

Το σενάριο που ονομάζεται Warhol χαρακτηρίζεται από απρόσκοπτα κι όχι εξατομικευμένα ταξίδια. Εξετάζει λοιπόν τις συνέπειες της ισχυρής οικονομικής ανάπτυξης στην Ασία, δημιουργώντας μια μεγάλη μεσαία τάξη με περισσότερο διαθέσιμο εισόδημα για ταξίδια και αναψυχή. Οι ταξιδιώτες θα προτιμούσαν να επιλέγουν το χαμηλό κόστος και τη μαζική αγορά ταξιδιών αντί να έχουν εξατομικευμένες επιλογές σε έναν κόσμο χωρίς εμπόδια.

“Η τεχνολογία δεν έκρυβε ποτέ περισσότερες υποσχέσεις για την ταξιδιωτική βιομηχανία από σήμερα”, σχολίασε ο κ. Alex Luzarragaαντιπρόεδρος Εταιρικής Στρατηγικής της Amadeus IT Group. “Το κατεστημένο γκρεμίζεται. Υπάρχει διαδεδομένη δυσπιστία και λαϊκισμός. Πράγματα τα οποία θεωρούσαμε δεδομένα, όπως για παράδειγμα το δικαίωμα να ταξιδεύουμε στην Ευρώπη χωρίς διαβατήρια ενδέχεται να καταργηθεί στο μέλλον. Σε συνεργασία με την Α.Τ. Kearney θεωρούμε ότι είναι σημαντικό να αξιολογηθούν και να κατανοηθούν τα θέματα που θα συνεχίσουν να απειλούν και να διαταράσσουν τη βιομηχανία τα επόμενα πέντε έως επτά χρόνια. Έτσι θα  μπορούμε ως βιομηχανία να είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι για την αντιμετώπιση αυτών των ζητημάτων, με αποτέλεσμα την τόνωση της οικονομικής ανάπτυξης και την επιτυχία”.
“Η έρευνα βασίζεται στις προοπτικές ενός μεγάλου φάσματος stakeholders από τους κλάδους των ταξιδιών και της τεχνολογίας. Παρουσιάζει μια διευρυμένη οπτική του μέλλοντος, που επιτρέπει στις εταιρείες να ανακαλύψουν τα οργανωτικά τους κενά. Επιπλέον, η μελέτη δοκιμάζει τα υπάρχοντα σχέδια έναντι στις προοπτικές της βιομηχανίας και μας βοηθά να κατανοήσουμε τις κινήσεις «απελπισίας» και τα υποχρεωτικά σημεία στη στρατηγική των εταιριών. Αυτή η έρευνα θα προσφέρει μια ενδιαφέρουσα προοπτική στις επιχειρήσεις που επιθυμούν να ευημερήσουν στον ταξιδιωτικό κλάδο τα επόμενα χρόνια.” δηλώνει η Yelena Ageyeva-Furman, διευθύντρια της Α.Τ. Kearney στο Λονδίνο.
Η μελέτη, η οποία εκπονήθηκε εκ μέρους της Amadeus, βασίστηκε σε μια σειρά από workshops και συνεντεύξεις σε ολόκληρο τον κλάδο της τεχνολογίας και των ταξιδιών.


Ολόκληρη η έρευνα είναι διαθέσιμη εδώ.